Kasetony świetlne jako nośniki reklamowe – gdzie najlepiej się sprawdzają?
Możesz mieć najlepszy produkt lub najbardziej pożyteczną usługę, ale jeśli nikt się o tym nie dowie, nic nie sprzedaż. Reklama ma na celu pokazanie innym tego, co dla nich masz. Ma im też wskazać, gdzie Cię znajdą. Jednym z popularniejszych i skuteczniejszych nośników reklamowych są kasetony świetlne. Dowiedz się więc, gdzie sprawdzają się najlepiej.
Kasetony świetlne – jak są skonstruowane?
Kasetony świetlne to konstrukcje oparte na wytrzymałych profilach o szerokości od kilku do kilkunastu cm. Profile te łączy się z płytami wykonanymi z tworzywa sztucznego (np. plexi, winyl, dibond) tak, by uzyskać prostokątny lub kwadratowy sześcian, który staje się efektowną i wytrzymałą powierzchnią reklamową.
Ze względu na użyte oświetlenie kasetony świetlne dzielą się na:
- kasetony LED,
- kasetony oświetlane świetlówkami,
- kasetony oświetlane neonami.
Zalety kasetonów świetlnych jako nośników reklamowych
Kasetony świetlne mają kilka ważnych zalet, które czynią z nich bardzo praktyczne nośniki reklamowe.
- Są wytrzymałe i odporne na działanie czynników atmosferycznych – dzięki temu długo zachowują estetyczny wygląd i nie trzeba ich zdejmować ani w upalne dni lata, ani w mroźne zimowe noce.
- W naturalny sposób przykuwają wzrok i wyróżniają się na tle innych reklam – oświetlenie i większy format sprawiają, że kasetony świetlne samoistnie przyciągają spojrzenia. Po prostu nie da się ich nie zauważyć, co jest szczególnie ważne w przestrzeni miejskiej, w której o uwagę przechodniów konkuruje bardzo wiele różnych treści i reklam.
- Łatwo się je czyści – kasetony mają gładką powierzchnię, więc łatwo się je czyści. Zajmuje to tylko kilka chwil i nie wymaga używania specjalistycznych środków. Wprost przeciwnie, często wystarczy przetrzeć zabrudzoną lub zakurzoną powierzchnię zwilżoną ściereczką.
Solidnie i estetycznie wykonane kasetony świetlne oferuje Agencja Reklamowa LogArt z Warszawy.
Gdzie najlepiej sprawdzają się kasetony świetlne?
Kasetony świetlne doskonale sprawdzają się jako alternatywa dla tradycyjnych szyldów. W przeciwieństwie do nich są świetnie widoczne zarówno w dzień, jak i w nocy. Stanowią zdecydowanie bardziej nowoczesną i skuteczną formę oznakowania sklepu lub siedziby firmy.
Przemyślany projekt graficzny wyeksponowany na solidnie wykonanym kasetonie podświetlanym to efektowna i skuteczna reklama. Co więcej, w porównaniu do wielu innych form reklamy ta jest tania. Mimo stosunkowo niskiej ceny przynosi wiele korzyści, więc naprawdę warto wykorzystać ją do reklamowania swojej działalności.