Wskazówki dotyczące najważniejszych atrybutów sukcesu marketingowego
Marketing artykułów jest od początku istnienia mediów drukowanych, ale po raz kolejny eksplodował wraz z pojawieniem się Internetu. Nie tylko zwiększy on Twoją wiarygodność biznesową, ale także przyciągnie nowych klientów. Wskazówki w tym artykule mają na celu zapewnienie Państwu niezbędnych informacji, aby rozpocząć kampanię marketingową na temat artykułu.
Ludzie czują się lepiej o produkcie, gdy wiedzą, że inni go kupili i lubią. Lubią być częścią tłumu, nawet przy podejmowaniu decyzji o tym, co kupić. Upewnij się, że spełniasz tę potrzebę, dołączając sekcję, która zawiera referencje od rzeczywistych klientów.
Wyślij swoje artykuły do niektórych popularnych katalogów artykułów online. Strony te mają już wbudowaną publiczność poszukujących artykułów takich jak Twój. Czasami łatwiej jest skorzystać z istniejącego już rozwiązania, niż spróbować na nowo odkryć koło. Szybkie wyszukiwanie w google „katalogów artykułów” da Ci kilka z najlepszych stron, na które możesz się wybrać.
Zakończ się mocnym, przekonywującym wezwaniem do działania. Zakończ swoje artykuły, mówiąc czytelnikowi, co powinien zrobić; również, zawierać oczywiste metody, które pozwolą im łatwo wykonać zadanie. Twoi potencjalni klienci są bardziej skłonni do działania, jeśli udało Ci się to łatwo zauważyć.
Przeczytaj zasady zawarte w katalogu artykułów. Nie wszystkie katalogi mają takie same wytyczne dotyczące składania artykułów.
Połącz się z nami! W każdym z artykułów należy nie tylko podać linki do strony głównej, ale także do innych artykułów, które napisałeś. Nawet jeśli nie są one dokładnie istotne, można je umieścić na końcu, mówiąc coś w rodzaju „Inne artykuły tego autora obejmują …”.
Dla lepszego marketingu artykułów, zawsze traktuj czas swoich czytelników jako cenny, kiedy siadasz do komponowania swoich artykułów. Czytelnicy online doceniają krótkie artykuły. Doceniają również artykuły bezpośrednie. Nigdy nie marnuj czasu czytelników na zawyżanie liczby słów w artykule. Jeśli nie możesz uzasadnić konkretnego fragmentu swojego artykułu jako od razu interesującego dla czytelnika, musi on wyjść na jaw.
Dawanie czytelnikom dokładnie tego, czego chcą, to świetny sposób na zwiększenie ruchu i sprzedaży w marketingu artykułów. Poświęć niezbędny czas, aby dowiedzieć się o swojej niszowej publiczności. Kiedy zdasz sobie sprawę, czego chcą, upewnij się, że stale pracujesz, aby dostarczyć im to. Bądź ostry i skoncentrowany i na punkcie.
Nie musisz być niesamowitym pisarzem, aby być wielkim marketingowcem artykułów. Wielu marketerów boi się pisać i nie będzie nawet próbować dostać nogę przez drzwi. Nigdy nie martw się zbytnio o swój talent pisarski. Jest to coś, nad czym można łatwo pracować i doskonalić się w miarę upływu czasu. Możesz też kręcić lub kupować artykuły.
Zamiast projektować i rozpowszechniać tradycyjną reklamę e-mailową, uformować swój pitch do formatu artykułu. Artykuł może mieć formę opowiadania, artykułu redakcyjnego lub informacyjnego. Ukrywając reklamę jako ciekawą, obiektywną cechę, zaprasza czytelników, aby być wciągnięte w kawałku, bez natychmiastowego postrzegania go jako reklamy lub sprzedaży boisku.
Pisz artykuły, które rozwiązują część problemu dla czytelnika. Wiele osób przeszukuje internet w poszukiwaniu pomocy w jakiejś sprawie, szukając szybkiego lub taniego rozwiązania. Jeśli sprzedajesz ebook, który zapewnia dwadzieścia naturalnych środków do leczenia refluksu kwasu, zidentyfikować ten problem wyraźnie w swoich artykułach, wymieniając wszystkie możliwe objawy refluksu, na przykład. Zaoferuj swoim czytelnikom kilka darmowych informacji pokazujących szczerą chęć pomocy, a oni będą bardziej zmuszeni do zakupu ebooka zawierającego te środki.
Jeśli wysłałeś wcześniej newslettery do swojej bazy klientów, te newslettery mogą wspomóc wysiłki marketingowe związane z Twoimi artykułami. Używaj biuletynów jako podstawy dla nowych artykułów do zamieszczania na swojej stronie internetowej lub przesyłania do katalogów. Spróbuj przerobić swój materiał, zamiast używać go w niezmienionej postaci; chcesz uniknąć sytuacji, w której potencjalny klient natrafi na powieloną treść.
Reklama jest bardziej sztuką niż nauką, i jako taka, ważne jest, aby podejść do reklamy z jak największej liczby punktów widzenia, aby pomóc zapewnić sukces Twojej firmie. Dzięki zastosowaniu wskazówek i porad z tego artykułu, Twoja kampania marketingowa ma największe szanse na zapewnienie Twojej firmie realnych i wymiernych rezultatów.