Co należy wiedzieć o wizytówkach firmowych?

Co należy wiedzieć o wizytówkach firmowych?

Wizytówki powinny być wykorzystywane do promowania własnego biznesu. Mogą z nich skorzystać nie tylko właściciele przedsiębiorstwa, ale także kierownicy, managerowie oraz pracownicy wyższego szczebla, w trakcie spotkań biznesowych o różnym charakterze. Te małe kartoniki muszą wpisywać się w identyfikację wizualną danej marki.

Wizytówki online – gdzie zamówić druk wizytówek?

Drukowanie wizytówek można aktualnie zamówić bez konieczności wychodzenia z siedziby firmy. Takie możliwości zapewniają drukarnie internetowe. Jedna z nich poleca swoje usługi na stronie https://www.drukomat.pl/wizytowki. W takich miejscach można zamówić dodatkowe zabezpieczenie druku. Istnieje opcja skorzystania z gotowych szablonów, ale także można wykonać własny projekt wizytówki. Do dyspozycji są wizytówki tłoczone, wizytówki standardowe. Rodzaj zamówienia uzależniony jest od ustawionych parametrów, które widoczne są w kreatorze wizytówek. Zanim zamówienie zostanie wysłane do druku, należy sprawdzić przygotowany szablon. W ten sposób będzie można sprawdzić te małe kartoniki pod względem estetycznym i merytorycznym.

Profesjonalnie wydrukowana wizytówka – co należy wiedzieć?

Cyfrowo drukowane wizytówki według własnego projektu lub przy użyciu gotowych szablonów, staną się chlubą każdego przedsiębiorcy.

Należy mieć jednak świadomość kilku ważnych aspektów, które będą mieć wpływ na ich całokształt. Należy wziąć je pod uwagę, aby wydrukowane wizytówki faktycznie stały się chlubą dla każdej osoby.

Chcąc zamówić własną wizytówkę, pod uwagę należy wziąć jej rozmiar. Muszą one mieścić się w portfelu, dlatego nie mogą one wychodzić poza z góry ustalone standardy. Te małe kartoniki muszą zostać wykonane w rozmiarze 85 x 55 lub 90 x 50 mm. Żadna osoba nie będzie miała problemu z jej umieszczeniem w portfelu.

Należy także wybrać kształt narożników, które mogą być prostokątne lub zaokrąglone. Jeżeli chodzi o zadrukowanie, to może ono zostać wykonane w formacie jedno lub dwustronnym. Tutaj decyzja należy do samego przedsiębiorcy. Należy mieć jednak pewność, że wszystkie informacje są czytelne i przejrzyste.

Papier oraz uszlachetnienia

Każda wizytówka musi być wykonana z papieru, który tak łatwo się nie zniszczy. Niemożliwością są cienkie kartki papieru, które wykorzystywane są do drukowania różnych dokumentów. Proces zamawiania tych małych kartoników będzie obejmować wybór gramatury papieru. Takim minimum jest 350 g/m2. Są miejsca, które pozwalają na wykorzystanie arkusza papieru o gramaturze 400 g/m2. Mówiąc o papierze, nie można także zapomnieć o wyborze wykończenia: błyszczące lub matowe, szorstkie lub gładkie. Coraz większa liczba przedsiębiorców stara się postawić na rozwiązania ekologiczne – również w trakcie zamawiania własnych projektów wizytówek.

Uszlachetnienia są w stanie sprawić, że wizytówka jeszcze dłużej będzie prezentować się w odpowiedni sposób. To one sprawiają, że informacje się nie zamazują. Najbardziej popularnym rozwiązaniem są laminowania. Kartonik pokrywany jest cienką warstwą folii. W ten sposób wizytówka jest odporna na działanie wilgoci, tak łatwo się nie zagina, a tusz tak szybko nie blaknie. Ciekawą propozycją wydają się również tłoczenia. Do dyspozycji jest także możliwość zamówienia pokrycia poszczególnych elementów na wizytówce lakierem UV.

Ważna jest również sama treść wizytówek, która powinna być oszczędna. Jednocześnie musi ona przekazywać najważniejsze informacje o firmie – łącznie z adresem i numerem kontaktowym. Na wizytówce powinno znaleźć się miejsce na logo firmy/hasło reklamowe, aby identyfikacja nie stanowiła dla nikogo problemu.